onsdag 31 mars 2010

sista dagen på månaden

måste bara säga shit vad den här månaden har gått fort. Och snabbare lär det ju gå ju närmare sommaren vi kommer. Men något som jag tycker är riktigt skönt är att det faktiskt är ljust ganska länge om kvällarna. Det gjorde mycket när man ställde om klockan.

Fick för den delen Oliver att somna i hyfsad tid idag, 19.20 för att vara mer exakt. Skönt att snabbt komma tillbaka i vanliga rutiner eftersom sovrutinerna blev helt rubbade igår. Men så blir det ju ibland.
oliver har mått bättre idag. Det går fortfarande upp och ner men han har sluppit feber idag iaf. Han är ju fortfarande snorig men det känns som att det kommer att hålla i sig ett tag till tyvärr.
Imorgon drar vi till Gimo iaf, måste få komma hemifrån och det tror jag Oliver också behöver. Blir att besöka Olivers fina farmor och faster förstås;).

Nu ska jag göra iordning lite te och sen mysa ner mig i soffan.

1 kommentar:

  1. Hej gumman, ja visst har den här månaden gått helt otroligt fort! Här börjar vi komma så smått in i rutiner nu.

    Blöjorna fungerar mycket bättre nu är jag börjat lägga ner snoppen ;-) hihi tack för tipset! *fniss*

    Tänk de hade jag inte en tanke på när jag bytta blöjor på honom ;-)

    Hoppas ni haft en fin kväll, kramar

    SvaraRadera