fredag 23 april 2010

Underbara fredag

har verkligen längtat efter fredag den här veckan. Inte nog med att man är ledig i helgen så slutade jag tidigt idag:D.
När jag kom hem så åkte vi och hämtade upp Oliver på dagis och sen åkte vi vidare till Thuns. Det var framför allt H som behövde dit, jag och Oliver hängde mest med som sällskap. Hittade lite småsakert iaf;). Två par ballerinaskor till mig, svar JA jag längtar till sommaren nu. Sen blev det även en gunga, en kratta och en t-shirt till Oliver.
När vi kom hem fixade vi lite käk och sen åkte H för att fixa lite med veden och jag, Oliver och Yoshi tog oss en promenad till mamma.

Imorgon ska Eva och Kubben komma hit. Vi ska äta lite god mat, spela lite spel och ta oss något glas vin eller något annat gott;). Bara umgås och ha det bra med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Vi köpte en i märket Römer. Jockey Comfort heter den. Den fanns på barnens hus. Kostade någonstans mellan 1200 och 1300. Kommer inte ihåg exakta siffran. Fredrik monterade fast den idag men vi har inte prövat att ha Alexander i än. Den går att ta av och ta med in när man inte använder den så bara det är ju kanon :) Jag kan ge dig en ordentlig utvärdering när vi testat om du vill :)

    SvaraRadera
  2. Vi har tänkt köpa en sådan sandlåda fast på Bauhaus :) Förra året fanns det med lock som blir sittplats när det fälls upp, också för 500 :) Men då vet vi att den finns på Jula med ifall den inte finns på Bauhaus i år :) Man vet aldrig. Vi hade inte plats i bilen efter allt shoppande igår så vi fick vänta med sandlådan.

    SvaraRadera