onsdag 14 april 2010

Hunnit med mycket idag

tycker verkligen om sådana här dagar. Då man hinner med massor:).

Som jag skrev i förra inlägget så började vi med att städa lite på tomten, hann med en heldel men lite är det kvar.

Efter lunch och Olivers sovstund så gick vi till mamma. Där kom vi på att vi skulle ta ut utemöblerna och sagt och gjort så var dom ute;). När vi hade fixat det så kändes det som att det skulle vara en perfekt dag för premiär grillningen för i år. Så jag lånade mammas bil och hämtade kol och briketter hemma hos oss. Tog även med korv och potatissallad. Mamma hade potatisgratäng och fläskfile hemma. Riktigt mumsigt blev det. Oliver blev hur glad som helst när han såg att han skulle få korv, haha om han fick skulle han nog leva på det.
Vid femsnåret var det dags för oss att vandra hemåt. Väl hemma fixade vi lite till på tomten sen gick vi in och böt sängkläder och damsög. Hann även att stoppa in en maskin tvätt innan det var dags för mig och dra iväg på lite träning. Tycker det gick jättebra och jag försökte ta det ganska lugnt eftersom jag inte har tränat på ett tag. Haha det fungerade en stund men sen tappade jag försnuftet för ett tag. Hmm får se hur min stackars kropp mår imorgon;). Just nu känns det bra, är lite öm i ryggen bara. Ska nog sätta mig på massagedynan en sväng innan det är sängdags.
Haha, älskar den här bilden:)
Spännande med tuta på gungan.
Oliver ville helst ta med sig gungan hem.
mmm, korv;)
kunde inte vänta tills maten var färdig som tur var fick han en smakbit av mormor.

Imorgon hoppas vi på ännu mera fint väder så vi kan vara ute hela dagen då också;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar