tisdag 6 april 2010

Underbart med VÅR

Äntligen fick jag spendera lite tid ute i den underbara vårvädret:). Vi spenderade hela eftermiddagen hos mamma/mormor. Och vi var ute HELA tiden, så himla skönt. Blev dock inte som jag hade tänkt med Olivers sovande, han blev helt slut av att vara ute så han somnade i vagnen, men det ska nog gå bra ändå ikväll;).
Vårat lilla troll hos mormor.
Självklar blev det att fika banan ute i det fina vädret.

Måste även berätta att jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Hade lillebror på besök på förmiddagen och innan han åkte fick han allt vårat påskgodis som var kvar. Kände nästan att jag skulle spy av att bara kolla på påskägget som fortfarande var halvfullt, så det var lika bra att han fick ta det ist.
Mår verkligen pyton över hur jag ser ut just nu och känner att det är dags att ta sig i kragen och ändra en heldel vanor här hemma. Och komma igång att träna såklart. Ska nog fråga Anna om hon har lust att göra ett träningsschema åt mig. Hon tränar själv mycket hemma vilket jag också vill göra. (Då har jag liksom inget att skylla ifrån mig på, ang tid eller pengar). Tror jag blir mer peppad om jag ber någon annan att lägga upp ett schema åt mig än om jag gör ett själv. Så Anna om du ser det här innan jag har pratat med dig så kan du väl fundera på det;).

1 kommentar:

  1. Visst kan jag göra det :) Sånt tycker ju jag är kul. Måste ju bara veta lite om vilken typ av träning som funkar, förutsättningar med mera :)

    SvaraRadera