måndag 19 april 2010

Måndagslista

idag är jag glad för att..
  • det har varit sol ute idag och jag har varit ledig.
  • jag, Oliver och Yoshi tog en promenad till mamma idag.
  • det var jättevarmt när vi kom hem så då stannade vi ute på tomten i flera timmar.
  • Oliver hjälpte till att dona lite på tomten.
  • har två lediga helger att se fram emot.
  • på lördag är det bytardagar i Alunda. Måste ju självklart dit och se om man kan fynda något;).
  • vi ska in till stan och storhandla hela familjen på lördag.
  • jag har bytt pass på midsommar, så jag jobbar 7-16 istället för 12-21. Så nu hoppas jag på att det blir en härlig middag med fina vänner då;).
  • har även bytt pass så jag kan vara med på Cillans skolavslutning.
  • barnbidraget kommer imorgon det börjar sina på kontot).
  • jag har en helt underbar familj som jag älskar över allt annat.

1 kommentar:

  1. Jag hade glömt barnbidraget :D Inte helt fel här heller måste jag säga!

    SvaraRadera