tisdag 20 april 2010

dagen började inte så bra:/

när jag skulle åka till jobbet imorse så startade inte min bil, suck. Det var bara att gå in och be H om hjälp med att hjälpstarta. Stackaren, han som hade räknat med en sovmorgon.
en så är det ibland och det är inte så mycket att göra åt.
Tycker ändå det är lite konstigt att det inte startade, det var ju trotts allt bara fyra minus ute. Ska väl ändå inte behöva ha motorvärmaren i nu? Och batteriet borde inte vara dåligt, har ju inte använt det ens i ett halvår. Får väl hoppas på att den går igång utan problem imorgon.

När jag slutade jobbet hämtade jag upp Oliver och när vi kom hem var det tänkt att jag skulle laga mat, men då kände jag bara BLÄ. Ringde istället mamma och hon sa att vi gärna fick komma över på mat hos henne eftersom hon ändå skulle bli själv till middagen. Så vi åkte dit och åt istället. Fick till och med en matlåda till imorgon:). Tänk vilken tur man har som har världens bästa mamma.

Nu måste jag få isäng Oliver sen blir det DH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar