onsdag 28 april 2010

Försäkringskassan

är något jag har varit nöjd över att ha sluppit ha med att göra förr. Nu när man har barn är det dock lite svårare.
Innan Oliver vart sjuk nu, så var dom skyldiga mig 3 dagar för VAB. En av dagarna är till och med från slutet av februari:/. Känns lite tung nu när det blir 3 dagar till. Jag vill nog inte veta hur lång tid dom här dagarna kommer att ta för dom. Dom säger ju att det är 1 måndags handläggnings tid på fk, men vadf*n, jag har ju väntat i två månader nu. Får väl ta och ringa det där trevliga samtalet till dom om inte pengarna börjar rulla in snart. Men usch vad jag drar mig för det. Sist jag ringde dom så satt jag i telefon kö i 2,5h innan jag gav upp. Tror jag hade plats 670 eller något sånt.

I övrigt så har vi haft en bra dag här hemma idag. Ingen feber på hela dagen:). Så imorgon blir det dagis för Olivers del och jobb för min del.
Just nu sitter jag och håller tummarna för att H ska hinna hem så jag hinner dra på träningen idag. (Han drog till sin bror direkt efter jobbet för att hjälpa honom att måla om i v-rummet).

1 kommentar:

  1. otur, du måste ha haft med fk, själv så har jag fått utbetalt på en gång av dem, ring och trtyck på

    SvaraRadera