tisdag 27 april 2010

Deklarationen klar

känns otroligt skönt om jag får säga det själv. Även fast vi vinstskattar på huset redan nu så kommer jag att gå plus och sånt gillar vi;). Har bestämt att jag ska skjuta in lite pengar så ja kan köpa en systemkamera när jag får pengarna, längtar. Med lite tur kanske man kan fynda på MediaMarkt:).

Har inte hänt så mycket här hemma idag. Man blir ju som lite låst när lillen är sjuk. Har iaf varit på en promenad till mamma på eftermiddagen. Perfekt då Oliver kunde sova i vagnen.
Eftersom han hade feber när han vaknade imorse så blir vi hemma imorgon också. Under dagen idag så har han mått bättre, tycker dock han verkar ha blivit lite varmare nu på kvällen:/. Aja får hoppas att han är feberfri imorgon så han kan gå på dagis på torsdag. Efter det tar ju vi långhelg;).

Nu är H och hämtar crosstrainern som vi ska låna av mamma. Perfekt att kunna träna hemma när det blir så här. Då kan jag ta det på den tiden som passar mig under dagen.
För övrigt så är det ju min tv kväll idag så nu ska jag försöka få isäng Oliver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar