söndag 25 april 2010

Blir SÅ irriterad

eller snarare förbannad.
Har fått höra att det finns en sorglig liten person som sprider en massa rykten om mig och H. Den här gången var det att vi hade flyttat (vilket stämmer) men att jag hade lämnat H.
Den här människan sa även jag tror det var förra våren att jag hade fått åka in till sjukhuset med ambulans för jag hade kollapsat av stress, vilket inte heller stämmer.
Jag säger bara SUCK. Det är så tragiskt för jag vet inte ens vem människa är.
Det är H´s bror som jobbar med henne och hon har sagt det här dels till honom. Han har ju sen berättat det vidare till oss. Snacka om korkad människa.
Tyvärr finns det ju även dom som tror på sånt här sk*t snack. Men samtidigt som vi blir arga så är det ju så att dom som verkligen känner oss vet att det här inte stämmer, så egentligen borde man ju inte lägga ner så mycket energi på det. Men så blir jag förbannad ibland och om jag skulle träffa på denhär människa då så skulle jag nog be henne att skaffa sig ett liv.

Nej nu har jag skrivit av mig lite och nu lägger jag det här bakom mig:).
Jag har ju faktiskt så himla tur som har en underbar sambo som jag har den mest perfekta lilla son med. Sen har vi ju helt underabara vänner och familjer utöver det. Vem vet hon kanske är lite sotis;).

1 kommentar:

  1. Förmodligen någon som är avundsjuk. Så trist att vissa ska vara sådär. Kanske ngn som gått på samma skola som er, kanske har en crush på någon av er, vem vet? ;) Som du säger är det viktigast att de ni känner vet att det inte är sant. Dock svårt att inte bli sur och irriterad sådana där fall. Lite creepy med när man inte ens vet vem personen är :S

    SvaraRadera