onsdag 7 april 2010

Trötta familjen

Sötnosen i en fin dress som han har fått av sin snälla moster Annica.

kände mig helt matt när jag kom hem från jobbet idag. Oliver var också lite trött så när vi hade ätit mat så kröp vi ner i soffan och mös en stund. Blev iaf ett tag innan Oliver fick sina krafter tillbaka och blev helvild;).
Var inte längesen H fick honom att sova så sovrutinerna är inte riktigt som dom ska än. Hoppas verkligen han somnar tidigare imorgon eftersom det blir en tidig morgon igen på fredag.

Idag bestämde jag och Sofi oss för att komma igång med friskis, vi har ju pratat om det hur länge som helst nu. Ringde iaf och skulle boka platser på skivstången ikväll, men tyvärr så var det redan fullt. Hmm så typiskt ju, jag som verkligen var SÅ taggad. Aja ska ringa imorgon och boka plats till på söndag iaf, måste komma igång nu.

Nu ska jag nog ta mig en apelsin och kika lite på tv innan det är läggadags.

1 kommentar: