onsdag 21 april 2010

Det här måste ju vara ett skämt

det är alldeles vitt på marken här hemma:/. Hmm det kan man ju lugnt kalla aprilskämt å inte ett roligt sådant. Håller tummarna för att det ska vara bort imorgon när man vaknar;).

Idag har varit en bra dag. Lite stressigt på jobbet bara, men så är det ibland. När jag slutade hämtade jag Oliver på dagis. Idag blev han iaf glad när jag kom och vi skulle åka hem. Värre var det igår, usch så arg han var. Då ville han minsann stanna och leka den lilla knasbollen. Antar att det var för att dom var ute igår när jag hämtade. Det är lite synd att dom inte har något utedagis häromkring, tror Oliver skulle stormtrivas på ett sånt. Han vill verkligen vara ute i ur och skur.
När vi kom hem lagade vi mat och åt. Sen blev det lite städning och vid sjutiden så var det dags för mig att åka på träning. Oliver fick vara med mormor och moster då.
Kändes verkligen jättebra på träningen idag. Nu har jag köpt 10 gångers kort också. Ville inte köpa terminskort eftersom den här terminen nästan är slut. Det får bli till i höst ist.
Fick även frågan hur jag har tänkt att göra med fotbollen idag. Svarade bara att jag inte har bestämt mig än, men att det lutar åt att jag lägger fotbollskarriären på hyllan. Men som sagt man vet ju aldrig. Lite typiskt är det ju nu när vi bor så nära. Tar nog inte ens fem minuter till planen om man cyklar. Får se om suget kommer tillbaka närmare sommaren helt enkelt.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och vänta på min käre sambo. Vi har ju sovmorgon båda två imorgon så ikväll får det nog bli lite soffmys.

2 kommentarer:

  1. Om du går in på deras hemsida så kan man testa om de kör ut till en bara genom att skriva in postnummer. Känns otroligt smidigt så jag hoppas att det kommer att vara lika bra som i teorin :)
    Passar oss eftersom jag förmodligen kommer att ha minst 2 timmars pendlingssträcka sen när jag får jobb. Om de inte kör till er kanske du har ngn du känner som kan ta emot på sin adress och att ni hämtar där :) De kör ut på måndagar. Vi hade ju som sagt tänkt få hemkört till mina föräldrar först men nu kom ju det här ovanligt lämpligt :)

    Härligt att det känns bra med träningen :) Jag har gått och blivit förkyld så efter en bra träningsvecka förra veckan har det inte blivit ngn träning denna vecka *suck* All den här satans stressen....

    SvaraRadera
  2. ja som tur är vår snö borta nu, de ska ju va vår nu.. men vart är den?? jag längtar så otroligt mkt efter sommarn. kram

    SvaraRadera