onsdag 14 april 2010

härlig morgon

det har varit lite bök och gnäll av Oliver inatt, men eftersom jag fick en rejäl sovmorgon så känner jag mig ändå utvilad och redo för dagen:). Sen är det ju inte helt fel att vakna och se att solen skiner ute, loves it. Oliver och H sover än, det är så skönt att få lite egentid på morgonen tycker jag. Då kan jag sitta i lugn och ro här och försöka läsa ikapp lite bloggar som jag följer;).

Idag ska vi fortsätta städa på tomten hade jag tänkt. Får se om det kanske blir en promenad till mamma också. Sen ikväll så blir det träning för min del, äntligen:).

Vad ska ni hitta på idag då?

1 kommentar:

  1. jag fick också sovmorgon idag, mitt lilla troll vaknade idag 8.30, inte tokigt det. vi har vart ute och myst o lekt, kasta boll och sen har jag planterat lite blommor i trädgården :)

    kram

    SvaraRadera