måndag 12 april 2010

Måndag igen då

idag är jag glad för att..

  • det var SOL ute idag
  • vi har börjat städa på tomten.
  • jag jobbar imorgon, sen blir jag ledig i två dagar.
  • H har kopplat in våran nya tvättmaskin.
  • jag har en son son jag älskar över allt annat.
  • jag har en underbar familj.
  • jag har bokat upp mig på skivstången på onsdag(nu är jag på G).
  • jag får tillbaka en rejäl slant på skatten:).
  • vi ska åka och få hjälp med deklarationen i veckan. (Ska ju vinstskatta på huset).

Om ni inte redan gör en måndagslista så kan jag starkt rekommendera det. Tyvärr så är det på tok för lätt att man hakar upp sig på det negativa i vardagen. Det här är en bra ide från Jenny där man påminner sig själv om det positiva istället:)

1 kommentar:

  1. Härligt att du ska på skivstång idag :) Jag hoppades på ett pass igår i gimo men så kom jag aldrig fram på telefonen så kunde inte ens fråga om det fanns ngn plats kvar :(
    Angående att lägga upp träningsschema, ska försöka ta mig tid snart men har varit så stressigt, men undrar först om du vill ha ett inplanerat pass typ skivstång i schemat eller vill du ha det som en möjlighet att lägga till/byta ut när du hinner?

    SvaraRadera