torsdag 8 april 2010

Som ett litet barn på julafton

å nej då menar jag inte Oliver utan min kära sambo;). Han har nämligen fått hem sin fyrhjuling idag. S*tan så stor den var. Tycker jag iaf. Får se om jag slänger upp någon bild på den imorgon, för jag misstänker att det kommer att åkas en heldel nu ett tag framöver.
Men jag klagar inte idag jag heller. Fick ju hem en massa fina kläder idag:). Det mesta var som vanligt till Oliver, men lite var faktiskt till mig också. Så nu när jag kom hem från jobbet så har det provas kläder. Superskoj när allt passade så man slipper skicka tillbaka.
H är fortfarande ute och leker med sin nya leksak. Själv ska jag göra iordning en matlåda sen blir det sängen.

1 kommentar:

  1. Härligt med nya leksaker ;-) Här har alla fyrhjuling i byn, hahaha! Smidigt att ha!

    Kul med shopping, klickade hem en massa till astrid igår också, ska bli så roligt när de kommer! Ha en fin fredag i morgon! Kramar Jenny

    SvaraRadera