onsdag 29 april 2009

Hyfsad natt

Har iaf fått 3,5h sammanhängande sömn inatt:) är ett stort framsteg för oss just nu.

Igår åkte vi hem till kära mor/mormor och var där hela dan. (Henke var ändå på Åland).
På kvällen åkte jag och lillesyster på fotbollsträningen, satan så kul det var;). Vi kommer att köra mycket fys och styrka på tisdagar och ha mycket bollövningar på torsdagar så ni kan ju gissa hur jag känner mig i kroppen idag, haha. Ne men allvarligt talat så är det inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Tyckte jag ändå hängde med ganska bra för att inte ha spelat på 1,5 perioder. Pajjade ju knät först så det blev operation sen när det var dags att börja träna lite smått igen så fick jag veta att jag var gravid så jag kände att det inte fanns någon anledning till att börja. Sen mådde jag ändå så sjukt illa så länge så det hade aldrig gått iaf. .Oliver fick vara hemma med mormor medans vi var på träningen. Så när jag kom å hämtade honom så hade han fått sin gröt och var iklädd i pyjamas, redo att åka hem. Han hade inte sovit så mycket när vi var borta men det gör inget för han slocknade direkt i bilen så när vi kom hem var det bara att lyfta över honom till sängen.
Henke kom hem precis när vi kom, full som satan var han. Man fick sig en hel del skratt kan jag säga:). När jag satt ner Oliver i hallen så började även han skratta i sömnen, så jäkla söt. Så Henke mår nog som han förtjänar idag, hehe.

Idag är det öf unga mammor, ska bli riktigt kul att gå dit. Har ju missat två gånger i rad nu när vi har varit sjuka.

Nej nu ska jag slänga ihop lite frulle, e verkligen jättehungrig;).

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att natten varit bättre än vanligt. Gör stor skillnad att bara få ett lite längre pass med sömn :)
    Kan ju säga att jag inte är lite avundsjuk på dig som tränat. och fotboll dessutom!
    11 blir jättebra. Ses då!

    kramar

    SvaraRadera
  2. :) Härligt att komma igång på fotbollen igen :) Vilken bra ide du gav oss tilll mitt inlägg, hihi :)

    Idag ska vi storstäda här hemma de behövs. Men vet du om det är någon mammaträff snart? :) Kram

    SvaraRadera
  3. Heej, hoppas ni haft en mysig valborg, och att ni fortsätter njuta av vädret! Vi ses på tis om vädret tillåter, va mysigt=) Kram

    SvaraRadera