lördag 25 april 2009

Inte alls kul

Shit vilken jävla natt det här har varit. Oliver hade ännu en natt då han sov skitdåligt. Sen hade även jag och Henke ett jättegräl. Fy fan så jobbigt det känns just nu:(. Vi satt å pratade en lång stund och det behövdes kan jag säga.
Har känt mig så jävla ensam på senaste tiden, har liksom blivit borträknad nu när man har Oliver:/. Inte för att jag på något sätt ångrar att vi skaffa barn. Oliver är det bästa som någonsin hänt oss. Han är vårat allt. Men ändå känns det så tungt just nu.
Känner att det är alldeles för mycket att tänka på just nu. Man kan ju inte riktigt släppa det här med varslet heller. Å att Oliver är inne i en jobbig period gör nog inte saken bättre med tanke på att man får kanske sova max 6h/dygn. Så man går runt som en jävla zombi och jag känner att "bägaren" ganska lätt rinner över just nu. Det har liksom blivit en ond cirkel det här, för jag vet att jag också skulle kunna anstränga mig mer men på en gång så har jag ingen ork alls.
Det är ju tur att man även har träffat helt underbara människor pga av graviditeten:). Så jäkla skönt att ha någon att prata med som är i samma sits som en själv. Är ju inte helt fel att få lite motion samtidigt;).

Nej nu ska jag försöka rycka upp mig lite. Men känns ändå skönt att få skriva av sig lite. Ska passa på att gå ut och hänga tvätt nu när Oliver ändå sover.

Hoppas ni får en riktigt bra helg kram

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Tänker på dig.
    Kram/ ida

    SvaraRadera
  2. Usch, jag började nästan gråta när jag läste det här inlägget :( Sen såg jag det ovan så jag vet att du mådde bättre framåt dagen iaf. Sömnbristen är ju hemsk och kan ju få en att må mkt sämre än vad man skulle göra annars. Jag hoppas ni fick en mkt bättre natt i natt och att Oliver snart kommer ur den jobbiga perioden! Kanske lust med en promenad idag? Lufta tankarna och prata av dig lite. Skönt att det är sol nu så att man gaskar upp sig lite med hjälp av den!

    Styrkekramar från oss!

    SvaraRadera