måndag 13 april 2009

Fortfarande sjuk:(

Oliver hade feber inatt och imorse, stackarn.
Skulle ju ha varit med å spelat fotboll idag men eftersom jag inte känner mig riktigt tipptopp än så skulle vi bara åka å kolla istället. Blev inget av med det heller eftersom plutt var så pass dålig. Åkte iaf till jobbet och fixade lite papper. (Oliver fick stanna hemma med pappa.) Ska ju jobba lite i sommar så chefen ville ha dom nu. Tyvärr var inte schemat riktigt klart så det var ju lite svårt att fixa papperna då:/. Hoppas på att dom duger som dom är. Hatar verkligen det här med alla papper och försäkringskassan osv, suck.
Fick även veta att flera på våran avdelning hade gått bort:(. Dom var ju iof sig jättegamla och det hade gått fort för allihopa så det var ju skönt. Blev lite lessen dock, min lilla gumma är bort nu:(.
Handlade även när jag var i Alunda, behövde blöjor och hade ju rabattkupong på Libero, perfa. Köpte två paket. Men gissa vad jag såg när jag kom hem. Jo jag hade tagit fel. Har tagit byxblöjor istället för vanliga, suck. Vi som precis har bytt till strl 4 och då blir dom alldeles för stora:/. Aja får väl spara dom till senare.
Resten av dagen har vi tillbringat i soffan. Fick en sån jäkla huvudvärk när jag kom hem igen. Tog då två alvedon så nu har det börja släppt lite. Usch det är mycket att tänka på nu kan jag säga.

3 kommentarer:

  1. ja näe de där med brösten är inte så roligt faktiskt, nu börjar jag tappa jätte mycke hår också. Men jag ska väl inte gnälla bäbisvikten är i princip borta och man har en underbar son :P

    SvaraRadera
  2. Har också köpt fel förut ang blöjorna.. har ni tesdta de på oliver. På alexander satt dem ganska bra så vi använde upp dem. Men jag föredrar dem andra heller.

    va var de för papper du skrev i? va de papper ifrån fk? undrar lite för jag ska nämligen också arbeta extra snart :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch, stackars liten! :( Hoppas verkligen han blir bättre snart. Och du med för den delen. Ni får vila och mysa massa nu.
    V skickar över massa krya på er-kramar!

    SvaraRadera