torsdag 16 april 2009

Ännu en...

dålig natt, suck. Så jäkla trött jag är nu alltså. Hoppas jag kan sova/vila lite när Oliver har sin första sovstund nu på fm.
Vi börjar iaf bli bättre här hemma, äntligen:). Lite snorigt fortfarande bara.

Nästa vecka har jag bestämt mig för att ta en sväng till Gränby, måste handla lite åt Oliver. Sen ska jag passa på att fixa linser igen. Behöver förmodligen kolla synen också, tror den har blivit lite sämre:(. Kan nog även bli så att man passar på att handla lite mat också när man ändå är där inne.

Idag ska jag nog försöka ta mig ut på en promenad. Men det får bli lite senare. Har inte blivit så mycket av med sånt nu när varken jag eller Oliver har mått bra.

6 kommentarer:

  1. Jajks, vad stor han har blitt redan... =)
    Va kul att hittade in till mig... På så sätt hittade även jag in till dig... hoppas att allt är bra med dig och familjen, så syns vi säkert snart...=)

    SvaraRadera
  2. Usch, stackare. Skönt att det börjar bli friskare iaf :) Vi kanske kan ta en promenad då? Alltid roligare med sällskap. Jag ska ändå gå med Milo mitt på dagen :)

    kramar

    SvaraRadera
  3. klockan 13 blir bra. jag får se om jag går med milo innan lr om jag tar med honom när vi går. blir fömodligen det senare. Ses senare då!

    SvaraRadera
  4. Jaha har han vad roligt, visst är dom kanon. Ja precis de gick att köpa bord till, jag köpte tex min stol på babyland och då fanns borden precis brevid, 129 kr bara =) Kram

    SvaraRadera
  5. dom köpte jag på babyproffsen : )

    SvaraRadera
  6. Tråkigt med en dålig natt. Inge kul. Hoppas du får sova något senare under dagen..
    Kul med att åka till gränby, finns mkt roligt där nu..

    KRAM

    SvaraRadera