torsdag 2 april 2009

Så duktig

Har allt en duktig sambo jag. Idag har han fixat lite med Oliver rum, sen har han tagit ner trädet som skulle ner. Skulle ju ha tagit bort två men det blev jättebra när man tog bort bara det ena.
Han fick hjälp av Fredrik å det hade gått jättebra. Så imorgon ska vi fortsätta beskära dom andra träden. Blir nog även att städa lite för min del. Hade tänkt att plocka undan alla skor och vinterkläder. En vårstädning med andra ord;).

Idag har vi hunnit med mycket. På förmiddagen så umgicks vi lite med faster Cillan. Sen blev det promenad med Anna & Alexander, Milo var också med. Efter det följde vi med hem till dom. Henke kom också över. Jättekul var det, så det blir det säkert av att göra fler gånger hoppas jag;). Är så skönt att umgås med personer som är i samma sits som en själv. På hemvägen gick jag förbi Eva å Cillan. Kubben var ju där å ville gärna träff våran lilla plutt. Var ju ändå ca 2 månader dom sågs sist. Han tyckte Oliver hade blivit så stor å det kan jag förstå för dom växer ju så fort när dom är i den här åldern.

Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar