torsdag 9 april 2009

Då var vi tillbaka

Har varit en riktig usel natt igen:(. Fan jag som verkligen hade hoppas på att det skulle vända nu. Han åt iof sig inte lika mycket igår som han gjorde i förrgår. Men det är bara att ta nya tag ikväll igen. Får se om man kanske hinner vila lite idag på eftermiddagen. Blir nog knappt, det är ju mycket som ska fixas inför helgens bestyr. Ska försöka förbereda all mat idag så det inte blir stressigt imorgon. Det är släkten på min sida som kommer imorgon. Har sagt att dom kan komma runt 12.00 så innan dess ska jag gå en promenad med lilleman så han är pigg å glad när dom är här:).

Idag ska vi åka och handla lite också, misstänker att det kommer att vara grymt mycket folk så jag ska nog väcka Henke snart så vi kan bege oss innan den värsta rusningen är.

Glad Påsk på er

4 kommentarer:

  1. Pyjamasarna jag köpte kostade 129 kr för två så det tycker jag var ett bra pris :)

    Jobbigt med ännu en skitnatt. Min var hyfsad men bättre kan det bli. Hoppas ni hinner med allt utan stress idag och att ni får en trevlig påsk!

    SvaraRadera
  2. vi hade också en skitnatt :( som tur är är ju ungen så underbar så man orkar vara glad trots lite sömn :)

    SvaraRadera
  3. Åh tråkigt att ni hade en skit natt, natten som var.. Sover olive rmkt under dagarna? Isf kanske de är det.. alex är ju mer vaken under dagarna. han sover ju hela natten förutom när han ska ha mat. Men alla bebisar är ju olika.. Jag hoppas du får sova mkt i natt iaf och resten av nätterna-- Sen vill jag önska glad påsk till er :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja de va jätte trevligt som vanligt, dock var det bara jag, Emelie och Malin :P Okej de va ju synd men förstår det, nästa vecka lär det bli igen hoppas ni kan komma då :)
    Tack, glad påsk till er med!

    SvaraRadera