lördag 11 april 2009

Förkylning

Usch, blev dunderförkyld igår kväll. Oliver började också hosta jättemycket. Usch så hemskt det lät, stackars plutten min. Ingen bra natt med andra ord. Plutten vaknade stup i ett och hostade, det rosslade verkligen i halsen på han. Sen blev han jätteledsen varje gång han vaknade till så det tog ju sin lilla tid att få honom att somna om.
Blev en tidig morgon för mig och Oliver, han ville inte sova längre än halv sju. Usch vad trött jag var då:/ (Henke ligger för den delen fortfarande och sover, lyckosten) Aja känner mig betydligt piggare nu efter en dusch. Oliver sover i babygymmet. Tycker att hostan låter lite bättre på honom nu. Nej nu ska jag hänga lite tvätt sen ska jag ta en dans med dammsugaren innan den lite mindre tjocka släkten kommer;)

Trotts förkylning så är han otroligt glad idag, våran lilla prins:)

1 kommentar:

  1. Usch. Hoppas ni blir bättre snart! Skönt att han är glad trots förkylning. Vi hade också tidig morgon så här är man trött som bara den. Hoppas ni får en trevlig dag idag med och sen hoppas jag att du får vila dig så att du blir av med förkylningen!

    kramar

    SvaraRadera