tisdag 21 april 2009

Gränby centrum

Ja det blev som sagt lite shoppat idag. Me like, hehe.

Provade sittdelen idag också. Det funkade jättebra. Han var så nöjd att han fick sitta å kika dom stunder han var vaken.
Det här var det jag shoppade till lilleman.
Blev även en tunika till mig:). Skulle behöva shoppa mycket mer till mig men det får nog vänta tills man slutar amma. Får ändå bara en massa fläckar nu som inte går bort i tvätten.

Jag handlade även mat för över 1000:- så nu finns det lite hemma. Sen fixade jag linser igen ju och det kostade en slant. Men det var ändå skönt att få det gjort. Behöver nya glasögon också men det ska man tydligen vänta med tills man slutar amma. Tror det var 6 månader efter man kunde göra det. Så det dröjer ett tag till. Men lika bra det för just nu är jag pank:/.

2 kommentarer:

  1. Åh sånna där skor ha alexander också, dem är ju så fina :) hihi.. vilka fina kläder han fick :) Åh tunikan var ju så häftig..är den köpt på verom moda? kram

    SvaraRadera
  2. Vad mkt fint han fick :) Bodyn med lille skutt var ju bara så söt :) Skönt att du fixat linser nu. Bekvämt som bara den ju. Värt dyra pengar tycker jag. Jag har lite jobbigt nu bara för det är 3,5 månad kvar av mina och jag vill helst att de ska räcka hela sommaren och hösten. Dock blir det jobbigare med glasögon för varje dag när lilleman ska på dem jämt. Han bröt nästan av dem idag :S
    Grattis till Oliver på 5-månadersdagen btw!

    kramar

    SvaraRadera