fredag 1 maj 2009

Våran valborg

Hade en riktigt bra dag igår. Först blev det en sväng till Thuns med Anna & Alexander å även lillasyster följde med. Hittade en del fynd till mig själv också, 1 linne, 2 tunikor och en klänning ;). Blev självklart en hel del till lillprinsen också, 1 body, 3 dregelskarf, 1 par shorts.
Blev tyvärr inte så mycket kort, men några.
Sen var det dags för grillning här hemma. Det var Danne & Alex, Eva, Anna, Fredrik & lilla Alexander som kom. Satan så gott det var:). Blev en lite lagom lugn kväll, riktigt skönt när man har små med.
Strax före 21.00 klädde vi på oss och gick ut för att kolla på brasan och fyrverkerierna. Efter det gick vi tillbaka hit och åt lite ost med kex och fruktbricka, mumma.

Oliver sitter med farmor å pratar lite med Alexander.
Mina fina pojkar:) Idag blir det att spela fotboll, hehe. Har ju bara tränat en gång å ändå får man vara med på match, kanske inte var så dåligt tränad iaf;). Är iof sig bara i B-laget men det ska bli riktigt skoj iaf. Åker nog ut lite tidigare till mamma. Amanda (Olivers kusin) var där idag så då vill man ju åka dit så man får träffa lillskruttan:).
Nej nu ska jag packa fotbolssväskan och Oliver väska så vi kan åka direkt när han vaknar.

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt mys med grillat igår ja :) Jag är inte lite avundsjuk på dig just nu måste jag säga ;) Gud vad jag saknar fotbollen! Hoppas det går kanonbra nu!
    Jag var också helt slut i morse trots bra natt. Lite sen sänggång och tidigt morgon men man kan inte få allt :P

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite shopping :) alltid kul att åka dit, jag hade tänkt åka till thuns igår med men de blev stan istalället..

    :) Mysigt ni verkar haft det.. kram

    SvaraRadera