fredag 24 april 2009

Så duktiga

Har precis ätit jordgubbar som jag doppade i chokladmousse. mums. Ja jag vet att man inte ska äta sånt men det är faktiskt fredag idag så då får man unna sig något. (Måste sluta "unna" mig saker varje dag, haha)
Sen gick vi ju spåret idag och det är ändå 7.8km så minst en mil har man ju gått idag. Det är inte illa pinkat de;). Va mycket backar, varav en mördarback som var tokbrant och lång. Var lite knepigt att komma upp eftersom det var en massa sten som barnvagnen fastnade flera gånger. Men får man bara gå där några gånger så kommer det nog att gå bra, man kommer nog på några knep;). Perfekt väder var det också, soligt och sen fläktade det lite skönt.
På hemvägen gick jag förbi dagiset där farmor Eva jobba och dom var ute och lekte så då gick vi in och hälsade på. Fick smaka en supergod chokladtårta där. Hehe jo jag vet, jag är ett chokladfreak. Måste iaf försöka få tag på receptet på den tårtan, kan vara skoj att ha.
Nu funderar jag på att krypa ner i sängen för det ska ju bli fint väder imorgon också och då blir det en till utedag;). Vi måste grejja lite på tomten sen ska vi grilla är det tänkt, mumma:P

Natti natt på er

1 kommentar:

  1. Gud så gott med chokladmousse och jordgubbar. Och chokladtårta *dregel*. Tycker chokladsuget borde försvinna nu efter månader utan men icke då :( Hoppas ni får en bra natt!

    kramar

    SvaraRadera