måndag 27 april 2009

Äntligen

Har några äntligen idag.

Henke är och köper ny dammsugare idag, äntligen. Får nog bli en liten provdans ikväll;). Det skulle iaf behövas, om vi säger så haha.
Oliver har börjat acceptera både potatis och gröt, äntligen. Ersättningen kommer vi lägga på hyllan ett tag. Han får gröt på kvällen nu istället, så nu är det bara att hålla tummarna för att han börjar sova bättre.
Dom har äntligen sopat gatan här utanför oss (det gjorde dom iof sig för över en vecka sen, hihi) så nu kan man putsa fönsterna.

Å det fina vädret bara fortsätter, så jäkla underbart ju. Blev självklart en promenad med Anna & Alexander idag också. Märkte när vi gick att jag hade klätt på mig alldeles för mycket och var tvungen att springa in och byta om när vi ändå gick förbi här hemma. Tyvärr så upptäckte jag då att jag hade tappat min tröja:/. Vi följde iaf med Anna & Alexander hem och åt lite lunch som vi köpte med oss. Mycket trevligt. När det var dags att gå hem så gick jag samma väg som vi hade gått tidigare idag för att kolla efter tröjan. Och vet ni vad, jag hittade den:).
När man kom hem så var middagen serverad, snacka om lyx:). Grillat kött med klyftpotatis, mumma.
Nu ska jag busa med lillprinsen innan Henke kommer hem. För då antar jag att jag måste ta tag i städningen, suck.

2 kommentarer:

  1. :) Åh va härligt med många äntligen :) En ny dammsugare skulle jag också behöva, är inte nöjd med våran alls. Så de ska jag också invitera. :)

    Alltid mysigt med promenader, så härligt.. :)
    skönt att du hittade tröjan sen och lyx med serverad mat också. :)

    Va kul att Oliver börja ätit lite potatis och gröt. Så kul när dem vill äta annat också :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Allt bra med er? Lust för en promenad idag?

    kramar

    SvaraRadera