fredag 17 april 2009

Fredag

Ja då har nästan hela den här veckan gått också.
Oliver sov dåligt inatt IGEN. Fick dock lite sovmorgon, vi låg å mös i sängen ända tills kl 8.00 imorse:) mysigt. Annars brukar han vilja kliva upp vid 06.30 iaf.

Idag måste jag nog städa lite här hemma. Ser ut som ett bombnerslag, hehe. Tycker det är konstigt. Jag städar hela tiden känns det som men ändå ser det alltid förjäkligt ut:/. Antar att det bara är att vänja sig, för värre lär det ju bli;).

Blir nog inget babysim för våran del imorgon heller. Oliver är fortfarande lite krasslig. Känns lite onödigt att åka om det skulle bli bakslag. Vi får bada hemma i badkaret istället, är nog lite mer lagom:).

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Nej nu ska jag börjar röja lite i köket medans plutten ändå sover.

3 kommentarer:

  1. Hej hej.. tråkigt att oliver sov dåligt i natt :) Men va skönt att ni fick ligga kvar i sängen till 8.00 inte dåligt..

    Jag städar ofta jga med, men tycker inte de blir någon skillnad. precis de lär ju bli mer så småning om. TREVLIG FREDAG!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Precis jag känner mig lite osäker när jag lämnar henne där nu o så ska det inte vara! Så jag funderar nästan på att skippa dagiset helt, hon ska ju ändå byta sen när vi flyttat ner på stan..

    Annars är det väl helt okej, full rulle hela dagarna o saknar ju Micke lite :/
    Allt bra med dig/er?

    Föresten jag känner igen de där, min lilla pojk är också morgonpigg vid halv sju, sju tiden! Han vaknar tidigare än M!!! Hehe så nu när det gäller sömnen så försöker man verkligen ta vara på varenda stund då man kan sova ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha jotack värre blir det!! När de börjar röra på sig o drar ut leksaker o annat över HELA huset! Fråga mig, jag har hittills två stycken som stökar ner MYCKET ;-)
    Hoppas allt e bra me er! Följer din blogg !! :-)

    SvaraRadera