torsdag 4 mars 2010

Helt slut

är nog ganska rätt beskrivning på hur jag känner mig just nu. Kroppen värker och huvudet känns helt tomt. Har varit en ganska tung dag på jobbet idag. Inte kul när det är mycket att göra här hemma också. Får liksom aldrig slappna av:/. Har börjat känna av ryggen riktigt ordentligt nu. Fy satan så ont det gör ibland. Men det är ju så att det har varit otroligt mycket nu på sistone och än kan man inte slappna av heller. Måste ju hinna städa ur huset tills nästa fredag. Men på engång känns det skönt att få det gjort med detsamma så kanske man får det lite lugnare sen;).

Har iaf bestämt att jag och Oliver ska åka och bada på lördag. Känner att vi förtjänar en paus i allt koas nu:).

Nu är det sängen som gäller, ska ju upp tidigt imorgon.

Så godnatt på er allihopa

4 kommentarer:

  1. Usch, du måste försöka ta det lugnt även om det är mkt att göra! Ta lite i taget. Bara att säga till om ni behöver hjälp med ngt, vi ställer självklart upp :) Be Henke om en ordentlig ryggmassage! ;) Ryggen är viktig för välmåendet.

    Vi följer gärna med och badar i morgon. 10 vid simhallen? Ska jag ha med mig en extra badblöja? :)

    kramar

    SvaraRadera
  2. ajdå stackare, de lätt inge kul och höra. hoppas verkligen du blir bra i ryggen nu. kramar

    SvaraRadera
  3. Visst kan vi åka hem till oss och äta lunch. Blir väl enklast så så gör det ju inget för er del om Oliver somnar på hemvägen :) Se i morgon!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen, sitter här med Astrid brevid mig och hon utbrast på en gång när hon såg Oliver här på bloggen "Oviler"

    hihi :)

    Hoppas de går bra för er, kramar!

    SvaraRadera