fredag 19 mars 2010

Mysfredag

Härligt det är när man får sluta tidigt en fredag för att sen vara ledig helgen:).

Fick mig en liten chock när jag kom hem. Det stod nämligen blommor på bordet. Haha ni kanske som jag först trodde att det var från min sambo, men icket. Som tur har man ju en snäll svärmor som man får blommor av;). Hon var också här när jag kom hem, snacka om kul överraskning:). Hon ska sova här inatt och imorgon ska jag först på bytardagarna en sväng sen ska vi försöka spendera mesta av dagen ute. ni vet att det ska bli jättevarmt imorgon va? Sen skulle det nog vara en heldel sol också, underbart ju:).

Blir nog att åka ner till Alunda en sväng också för att kika lite på fotboll.

Vårat lilla troll älskar att ha skor på sig. Fick han så skulle han nog sova i sina egna.

Men får man inte ha sina egna inomhus så kan man ju alltid ta pappas;)

Dessvärre så var det inte så lätt att gå i dom.

Men det var kul att bara stå och stampa i dom.

Haha våran lilla sötnos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar