tisdag 23 mars 2010

Tisdag

och är som vanligt helt slut. Märks verkligen att man blir trött av det här vädret nu. Gah, är verkligen superless. Det är ju tur att det finns två här hemma som verkligen älskar snö, nämligen Oliver och Yoshi. Dom båda blev superglada i söndags när det kom mera snö så vi kunde åka lite mera pulka. Oliver har nästan börjat grina när vi har sagt att han inte har kunnat åka innan söndagen för att det var för lite snö.
å tänk en så bra sommar vi kommer att få:). Ni vet väl att dom säger, är det en bra vinter så blir det även en bra sommar;). Det håller vi tummarna för, haha. Skulle vara helt underbart med tanke på hur mycket vi ska vara lediga i sommar, längtar.

Idag har iaf Oliver fått ett litet lekhus. Fick ju stora kartonger när tvätt och diskmaskinen kom så H skar ut fönster och dörr på ena. Det blev jättefint och Oliver bara älskade det. Haha, fattar inte varför man lägger ner pengar på leksaker ibland. Oftast är det ju sånt här som är populärast. Han har lekt med det hur länge som helst nu på kvällen innan läggdags, sötnosen där.
För min del blev det en långdag på jobbet. Började ju 7.00 och kom hem strax innan 18.00. Hade ju kurs på eftermiddagen i Östhammar. Det var om dokumentation och nu känner jag äntligen lite klarhet;). Inte kul att komma tillbaka till jobbet och inte fatta hur man ska dokumentera. Imorgon blir det lite repetition såd et ska bli spännade och se hur mycket det var som fastnade egentligen.

Nu ska jag mysa lite med sambon i soffan inna det är dags att uppsöka sängen.

2 kommentarer:

  1. hejsan, de va länge sen. vi borde ta och ses nu allihopa. skulle va kul. kanske efter påsken? :D går de bra och jobba? kramar

    SvaraRadera
  2. Jo de är som mig, jag kommer jobba hela påskveckan o helgen. så efter påsk blir kanon bra :D då jobbar jag inte så mkt :D så vi får prata med allihopa som vill trädffas :) kramar

    SvaraRadera