måndag 8 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter

har kommit underfund med att det här med måndagslista är en väldigt bra ide. Känns så bra att lägga lite extra tankar på det positiva i sitt liv:).

Idag är jag glad för att:

  • vi har haft en jättemysig helg med vänner och familj.
  • det har varit jättefint väder i flera dagar nu, har sådana vårkänslor:).
  • jag fick åka till Thuns med jobbet idag, alltid kul att få komma ut en sväng. Dagarna dår så himla fort då.
  • jag har hunnit med jättemycket av städen av huset idag.
  • har en underbar mamma som ställer upp som barnvakt jämt.
  • blir klar med städningen imorgon så jag blir ledig onsdag och torsdag.
  • vi har fått hem elementen och ska få dom installerade imorgon.

Nej nu ska jag nog äta lite mat, har inte hunnit med det än;).

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, hihi ja dagisfröknarna spårade de försvunna vantarna till er i fredags när vi hämtade Astrid, hihi men de var inte hela världen.

    Vet att även Isak har likadana vantar så det är inte lätt att hålla isär alla som har likadana ;)

    Hur känns de med nya huset, trivs ni bra? Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade hit via Jennyn och tänkte göra ett avstamp. Jag är nybliven mamma till Axel och tycker det är roligt att följa andra mammor i vardagen :)

    SvaraRadera