torsdag 11 mars 2010

Ännu en dag

som man har varit ledig. Det tackar man ju inte nej till, speciellt inte när det är sånt här väder ute:).
På förmiddagen åkte jag och Oliver hem till mamma. Vi skulle vara hundvakt medans sotaren var där. Ganska exakt när han hade åkt så kom mamma hem och vi åt lite lunch/fika. Efter det bestämde vi oss för att gå ut och fixa lite med veden. Har ju verkligen varit en perfekt dag för att vara ute och pyssla. Niklas hjälpte också till med att såga det stora med motorsåg. Å usch så Oliver blev rädd för den:/. Men på en gång så kanske det är bra, man ska ha respekt för sådana saker.

Nu är vi hemma igen efter att ha fått lite mat hos mamma/mormor. Så skönt att slippa äta själv, eller jag har ju Oliver med det blir ändå lite ensamt. Trevligare när man får lite mera sällskap;).

Nu ska vi försöka röja lite här hemma. Vill ha det gjort innan man jobbar helgen. Sen ska vi nog ta oss ett bad också:).

1 kommentar:

  1. En härlig dag idag att vara ledig på :) Med sol och allt.Håller med om att det är bra för barnen att ah respet för sådant som motorsågar men stackars liten som blev så rädd! Hur går det med att få ordning efter flytten? Jag vet att jag brukar vara rätt seg på att få upp grejer när jag flyttat, haha. Så trist men skönt när det är uppe såklart :)

    SvaraRadera