lördag 27 mars 2010

Nickis äventyrsland

är verkligen en stor hit för våran del. oliver verkligen älskar att vara där, själv så har man ju inte så mycket emot det heller;).
Det var skoj att vara vid dom stora bollarna.
Hopptornen var också superroliga:).
men det är inte det lättaste att hålla sig stående;).
men ibland gick det.
Oliver och Jonathan
Oliver och Alexande kör bil.
det var också riktigt populärt.
oliver och Jonathan kör bil.
blev en massa bilåkning:)

Efter blev det även en del shopping. Dels stövlar och skor till Oliver och ett par ballerina skor till mig:). Sen lunchade vi på Max innan vi gick en sväng till nya leksaksaffären. Där köpte jag block och kritor till Oliver.
Sen åkte vi till Gränby, där jag fixade en ny mobil:). Det var verkligen på tiden om vi säger så. Blev även lite handling av mat där.
Efter en heldag på stan med fina vänner var det faktiskt skönt att komma hem och bara lägga sig på soffan.
Nu sitter jag och väntar på att våra fina vänner ska komma. Har bjudit hit Anna, Fredrik och Alexande på lite bus och mat. Nej nu ska jag skjutsa Yoshi till mamma så han får leka med Kita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar