torsdag 18 mars 2010

försöka städa lite kanske

måste dra till jobbet vid 11.45. Hade tänkt att städa lite innan, men känner ingen större lust.
Har precis pratat med vattenfall då vi inte har fått eller om vi har tappat bort nästa elräkning. Ringde iaf och fick ocr nummer och belopp. Trodde nästan jag skulle smälla av när hon sa hur mycket den var på 5907:-. Visst vi var beredda på att den skulle vara högre än den brukar i januari, men shit inte trodde vi den skulle vara på så mycket:/. Aja bara att bita ihop och betala. Efter den så har vi bara 1,5 månader med dubbla elräkningar och efter det kommer vi få ett riktigt billigt boende. Längtar:).
Med andra ord blir det att hålla igen på shopping fronten ett tag framöver. Lite synd eftersom jag har en heldel som jag skulle vilja köpa. Dels en massa ramar + ramlister på IKEA, sen skulle jag ha velat beställa lite kläder. Men det får jag snällt vänta med. Skönt att Oliver iaf har dom kläder han behöver + lite till;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar