måndag 15 mars 2010

Lite bilder

Köket
Vårat fina köksbord som vi fick av min snälla storasyster:)
Å självklart hänger det en almanacka med våran lilla prins på en utav väggarna i köket.

Vardagsrummet

Nya matsalsbordet. Ska beställa en väggtext som ska sitta ovanför sen också.


Soffan som vi köpte av H;s bror (han hade bara haft den i ca ett ½ år och skulle sälja den samtidigt som vi skulle köpa ny)

Oliver tycker det är jättebra med en stor soffa.
Tv,n som äntligen har kommit upp på väggen.
Lite förvaring för DVD skivorna och lite annat.
Har hunnit fått upp en förstoring också, men fler ska upp:).
Bjuder även på lite sköna bilder på vårat lilla troll.
Cooling som använder solbrillor:)
Han älskar verkligen sina brillor. Passar perfekt nu när det är så fint väder ute;).

Det här får räcka för den här gången. Mer husvisning kommer lite längre fram:).

3 kommentarer:

  1. Åh va fint ni får det! Så kul!! :)

    Och tack för att vi fått ta del av din måndaglista den här veckan, underbart o få läsa:) Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det. Vill se irl med ;) Soffan ser ju underbart skön ut!

    Om Alexander är frisk på lördag skulle jag gärna bada. Han har ju ett tag att friska på sig på. Bytardagarna har jag planerat att gå på :) Vet du vilka tider som gällde och var det var på lördag? Åka dit tillsammans kanske? Jag med mitt lokalsinne och inte så bra kunskap i området behöver lite hjälp att hitta med ;)

    kramkram

    SvaraRadera