tisdag 30 mars 2010

Hihi

blev ännu mera shopping idag:). Men nu blev det från Lindex, lika bra att passa på då dom också hade 10% rabatt på hela ordern.
Egentligen är det bara struntsummor jag har beställt för, allt som allt blir det inte ens 1000:-.
Tycker faktiskt att jag är värd att kunna lägga in lite småbeställningar då och då, blir en liten bonus eftersom jag jobbar heltid;). Kan ju säga att jag har x-antal mer tusenlappar att klara mig på nu mot vad jag hade när jag var mammaledig. Självklart har jag även försökt få upp mitt sparkapital igen, vilket inte har fungerat så bra nu när vi har haft en massa extra uppgifter pga flytten. Men snart ska nog våran ekonomi ordna upp sig. Då blir det även att börja spara till en semester. Får se när det blir, men planerna går åt att vi ska åka till Thailand med vänner. Å vad jag längtar och hoppas att det blir av:).

Hmm Oliver sover fortfarande och maten står färdig. Blir nog att väcka honom nu, annars så kommer jag aldrig att få isäng honom ikväll. Typiskt, det som är min tv-kväll idag. Aja det ska nog gå bra, hoppas han är lika gosig som igår då vi låg i soffan stort sätt hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar