måndag 29 mars 2010

Lite shopping

jag lyckas nästan jämt klicka hem lite småsaker när jag är hemma och är sjuk eller vabbar, haha.
Idag blev det en liten beställning från HM, alla medlemmar har ju 10% där nu och eftersom det var en del som jag ville ha, både till mig och Oliver så var det ju lika bra att passa på;).
Oliver ligger iaf och sover nu. Han somnade ganska tidigt i soffan och ligger där än. Vill inte flytta på honom eftersom han är lite kinkig. Gör det när han vaknar och vill ha välling ist. Blir nog även att ge en alvedon då också, kände att han började bli varm igen.
har även pratat med H och vi bestämde att Oliver får vara hemma från dagis helt den här veckan. Han skulle ändå bara gå måndag-onsdag. Ibland är det bra att man jobbar om varandra så man slipper vabba så mycket.

Nej nu ska jag krypa ner i soffan med Oliver igen.

1 kommentar:

  1. Jag beställde från HM igår. Så typiskt att man prickar in dagen före 10%-dagarna *suck*
    Kanske kan lägga in en beställning till mig idag eller i morgon då jag tog bort allt jag egentligen vill köpa...

    SvaraRadera