torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen idag

vilket betyder att man har vräkt i sig x antal våfflor:) mums.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Fick jobba över lite idag eftersom det var p-möte. Hade varit skönt att sluta tidigt men nu får jag gå hem tidigare någon annan dag ist;). Kan vara skönt att ha lite komp att ta ut nu när våren börjar närma sig.

Imorgon blir det som sagt Nickis:). Var ett tag sen vi var där nu så det ska bli riktigt skoj. Kommer även att bli lite shopping, måste hitta stövlar till Oliver. Å vem vet man kanske kan hitta något fint till sig själv också;).

Men nu ska jag inta soffläge och mysa med min fina sambo:).
Är ju som att helgen börjar nu för oss eftersom H har ledig vecka.

1 kommentar:

  1. gott med våfflor.. jag skulle med vilja äta de, men jag jobbade på kvällen o under dagen tog jag annan mat. typisk mig. hihi.. kram

    SvaraRadera