måndag 1 mars 2010

Flyttar för fullt

Nu har vi sovit vår första natt i vårt nya hem:). Å vad skönt det kändes. Vi kommer verkligen att få det jättebra där.
Just nu sitter jag hemma hos mamma, ska få lite mat;). Sen är det bara att fortsätta med flytt och försöka få lite ordning. Mycket att göra nu vill jag lova. Känns liksom som att sakerna inte tar slut. Vi kör lass efter lass med det tar aldrig slut. Tur att jag är ledig imorgon också.
Ska försöka lägga upp lite nya bilder sen, men ni får nog vänta tills i helgen då jag kanske har fått lite mera gjort;).

Den här måndagen är jag glad för att:
  • vi kunde börja flytta redan igår.
  • jag är ledig idag och imorgon så jag hinner dona lite.
  • våra nya mattor har kommit och ligger och väntar på att bli hämtade.
  • jag har världens bästa familj och vänner
  • Oliver ska få sova i sin nya säng för första gången inatt.

vi äntligen får upp tv;n på väggen ist för att ha den på tvbänken.

3 kommentarer:

  1. Åh va härligt att de gått bra med flytten och mysigt att ni sovit där med :) de är ju kanon bra. kramar

    SvaraRadera
  2. Åh va skönt att det rullar på o att ni fått er första natt in nya huset nu! Hoppas ni får mycket gjort i morgon också

    Kramar :)

    SvaraRadera