onsdag 17 mars 2010

nu är jag trött

dagen har verkligen varit fullbokad.
Först började jag jobba 7.00, efter lunch åkte jag och H till Östhammar för att skriva dom sista papperna ang husförsäljningen. Känns så otroligt skönt nu när allt är färdigt så man slipper lägga ner mer energi på det och kunna koncentrera sig lite på saker här hemma ist.
Efter det åkte jag till mamma en sväng och pratade lite skit;). Sen när klockan närmade sig tre så var det dags att hämta mini på dagis. Det är ju verkligen härligt att hämta honom, han skiner verkligen upp som en liten sol så fort han får syn på en:). Mammas och pappas lilla älskling där.
När vi kom hem så var det bara att fixa iordning lite mat och sen äta.
har även försökt att få lite ordning här hemma. Vi har verkligen kört fast med alla projekt som pågår:/. Det står liksom fortfarande flyttkartonger ouppackade. Ska jag vara ärlig så är det bara H´s saker och just nu känner jag att jag inte orkar tjata på honom något mer. Får väl hoppas på att han tar tag i det nästa vecka då han har ledig vecka. Annars får jag väl ställa upp dom på vinden så får han gå igenom dom sen.
Sen har vi en massa möbler som ska bort härifrån. Har givit bort allt, men innan H får tid att köra iväg dom så får dom väl stå här och skräpa antar jag. Orkar liksom inte flytta på dom, för att H sen ska flytta på dom igen. ne då får dom stå lite ivägen ett tag till.
Imorgon ska jag jobba kväll. Ska bli skönt med en sovmorgon, var ju ett tag sen sist nu.

Haha oj vad mycket gnäll det blev, aja så är det ibland.

2 kommentarer:

  1. Man behöver gnälla ibland och det får man :) Skönt att ha fixat sista papprena. Om vi kommer på middag så måste han ju fixa det där eller hur? ;) Haha, ngt man kan köra med iaf. Här hemma är ju Fredrik den som blir mest nojig över att det är så stökigt om vi får gäster.

    Tror också det är tredagarsfeber Alexander har. Hade det i åtanke redan när febern kom eftersom det var så plötsligt och sen när det inte vände efter ett dygn och fortfarande är så hög feber. Han har ju haft mellan 40-41 hela tiden. 2 dygn i kväll. Räknar med att han blir hemma hela veckan. Typiskt när man är som mest stressad. Får se om det dyker upp några prickar snart...

    SvaraRadera
  2. Oj då känner jag mig riktigt sen med mina flyttkaartonger. vi flytta ju vid nyår och vi har ett rum med några lådor som jag inte vet vad jag ska göra av med, har inge lust och fixa med dem nu heller. Utan jag väntar nog med dem tills snön är borta. Trivs ni i ert nya hem? kramar

    SvaraRadera