måndag 15 mars 2010

Idag måndag

är jag glad för att

  • vi har fått lite nya fina möbler hem hit.
  • Oliver trivs som fisken i vattnet på dagis.

  • vi får hem nya tvätt och diskmaskinen nästa vecka.

  • jag har världens underbaraste familj.

  • Oliver fortsätter hålla sig frisk.

  • jag har fått gått på inspirationsdag genom facket idag, jag är ju fackombud på jobbet. Det var iaf mycket trevligt. Och nu har jag en massa komptid så jag kan gå flera kortare dagar framöver:).
  • Som det ser ut nu så kommer både jag och H ta en lång semester i sommar:). Tycker vi båda är värda det då vi jobbar heltid båda två.
  • Oliver har börjat sova bättre om nätterna sen han fick sin nya växasäng. Numera somnar han 19.00-19-30 sen brukar kan vakna runt 22.30 och då får vi antingen prata lite lugnt med honom eller stoppa in nappen så somnar han om. Sen sover han oftast till 4.00 tiden då han får komma över till oss. Hoppas verkligen det är på väg åt rätt håll nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar