tisdag 26 januari 2010

Tur att man får pengar imorgon;)

hade lite tråkigt nu på kvällen. Inget bra på tv ju:/. Så istället satt jag mig vid datorn och shoppade, hihi. Så nu väntar jag på en STOR beställning med kläder till Oliver. Hade inte så mycket i 86 och det är ju inte länge kvar till det är dags att byta storlek igen så det är lika bra att börjar shoppa lite tyckte jag.
Blir nog även en sväng till Thuns nästa vecka:). Är ju ledig onsdag och torsdag så då kan man ju passa på. Så skönt att gå där när det är lite folk. Vem vet då kanske man kan hitta något till sig själv också;).

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nästa vecka är jag hemma till 15 på måndag, ledig torsdag o 15 på fredagen.
    Annars kväll tis lr onsdag om det passar er bättre. Vi hörs.

    SvaraRadera
  2. ja thuns hittar man alltid något plagg :D dem är bra. går de bra för dig o jobba? :) kram

    SvaraRadera