onsdag 20 januari 2010

lite smått sliten

lite jobbigt att jobba är det allt. Tar ju sin lilla tid innan man kommer in i det. Men nu efter 3 dagars arbete så blir jag ledig imorgon:). Då blir det jag som sköter inskolningen. Gu vad konstigt det kommer att kännas att bara lämna och sen åka iväg och komma tillbaka sen efter lunch:/. Tur att man har lite å dona med i huset;). Efter det så ska vi dra till Malin & Jonathan för att leka lite. Måste dock låta Oliver sova lite emellan. Han brukar vara helt slut när han har varit på dagis.
Eftersom jag slutade tidigt idag så passade vi på att åka till Östhammar och storhandla. Både välling och blöjor var nästan slut här hemma. men nu är förråden påfyllda, så skönt ju. Blev även en heldel i matväg också. Håller ju på att försöka äta ur frysen lite innan vi flyttar, men lite mat måste man ju ha.

Nej nu känner jag mig helt tom i huvudet så jag avslutar nog här.
Tar mig ett varmt bad ist:)

1 kommentar:

  1. Skönt med en ledig dag sådär mitt i veckan. Uppfyller ju sitt syfte när man jobbar helg sedan. Hoppas ni får kul i morgon! Alexander ska vara själv på dagis för första gången i morgon så det känns väldigt nervöst :S

    SvaraRadera