onsdag 13 januari 2010

Fredag=vuxentid

har nu reserverat platser till bion på fredag. Till er stora förvåning så ska vi se Avatar;). Känns som att alla gör det och dom jag har pratat med har sagt att den är jättebra. Har mina misstankar om att både jag och Henke kommer att gilla den. Det är liksom i kategorin som vi båda gillar.

Ville även tipsa om namnnapp till era små när dom ska börja på dagis. Själv beställde jag hem 3 st igår. Hoppas det räcker annars får jag beställa fler sen.

Imorgon blir det att fortsätta med inskolningen, sen sak vi även åka och hämta ut Henkes födelsedags present:). Älsklingen fyller ju nämligen 25 år på måndag:). Hade först tänkt att vi skulle gå på bio då, men eftersom jag jobbar hela dan då och vi kunde få barnvakt på fredag så tar vi det då ist.

Blev inte att vi gick ut och kollade på knutgubbarna. Men dom går förbi vårat hus hela tiden så vi har kikat genom fönstret;). Oliver har tyckt att det har varit jätteskoj och stått på soffan och ropat på alla gubbar. Men nu hoppas jag på att det inte blir för långdraget för då kommer vi aldrig att kunna natta Oliver. Skulle vilja ha isäng honom vid 20.00 iaf. Så han är pigg imorgon när det blir ännu mera bus.
Nu blir det att byta till pyjamas på plutten iaf så han är redo så fort det börjar lugna sig ute på gatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar