söndag 3 januari 2010

Söndag

Idag har det inte hänt mycket här hemma. Har kikat på en massa barnfilmer med Oliver, sen har vi naturligtvis lekt en massa också;).

Nu har vi fixat en växasäng till Oliver också. Min bror hämtade den idag, så skulle han köra den till huset vi ska flytta till. Känns liksom onödigt att släpa hit den när vi ändå snart ska flytta.
Hade tänkt att åka dit och fixa iordning Olivers rum nu i helgen, men tydligen så har Henke kommit på att han vill måla om där först. Aja tur att han kom på det nu iaf, hade varit lite jobbigt om han kom på det en vecka innan vi flyttar in;). Nu har vi ju iaf lite tid på oss.
hann ville även måla i vårat kommande sovrum. Det blir nog bra det också. Ska försöka få honom att måla i Olivers rum nu i helgen så kan han ta vårat rum på sin lediga vecka, eller om vi bara bestämmer färg tillsammans så tar jag hjälp av mamma och syster:).

Imorgon ska jag till jobbet och fixa schemat. kan inte fatta att det bara är knappt två veckor kvar tills man ska börja jobba, börjar få lite smått ångest nu:/.
När jag är färdig på jobbet så har vi bokat en lekdate med Malin & Jonathan:).

Nu ska jag bada Oliver och försöka få honom i säng. Håller ju på att försöka få ordning på kvällsrutinerna här hemma. Men det har ju iaf börjat bra. oliver har sovit ca 1½ timme idag direkt efter lunchen så han borde vara väldit trött om nån timme, för då har han varit vaken i över sex timmar efter vilan.

1 kommentar: