söndag 10 januari 2010

Då var helgen nästan över

redan söndag. Usch så fort helgerna går. Tycker helgen borde vara MINST en dag längre;).

Vi har väl inte gjort speciellt mycket egentligen. Bara kört ut lite saker vi inte använder till ekeby. Men än har vi MASSOR kvar. Fattar inte att man kan samla på sig så mycket å inte blir det mindre nu när man har barn. Men dom sakerna hoppas vi på att få användning av igen:).

På onsdag ska vi börja skola in Oliver på dagis. Känns ganska konstigt kan jag säga, tänk att inte få vara med våran lilla plutt hela dagarna. Utan det blir någon annan än mig eller Henke som får spendera dagarna med honom.
Iof sig så kommer vi få mycket tid med honom iaf. Har kollat på våra scheman och Oliver kommer i genomsnitt att vara på dagis 15-30h i veckan. Så men andra ord kommer vi att gå om varandra en hel del. Så nu gäller det att lära sig att prioritera tiden man får tillsammans.

Nu ska jag ta mig ett LÅNG & SKÖNT bad med en massa tända ljus;).

Hoppas ni alla har haft en bra helg

2 kommentarer:

  1. ja kl 10.30 ska nog gå bra :) hihi.. vilka kommer? :) spännande o skola in oliver på dagiset nu.. jag väntar fortfarande på kö med alex.kramar

    SvaraRadera