söndag 17 januari 2010

Fira älsklingen idag

Min kära sambo fyller ju 25 år imorgon. men eftersom nästan alla jobbar och vi har inskolning med Oliver så tyckte vi det var lika bra att ta det idag.
Har varit ut på promenad med Anna på förmiddagen, jättekul att äntligen ses igen. Känns som att det blir lite för länge mellan gångerna nu. Men så är det ibland, man har fullt upp med annat.
När vi kom hem började jag plocka undan lite och sen gjorde jag paj som vi ska bjuda på idag. Gjorde en jättestor så det ska räcka till matlåda till mig imorgon också. Börjar ju jobba imorgon och därför får Henke ta inskolningen nästan hela veckan som kommer.

Nej nu ska jag hänga tvätten och sen hoppa in i duschen innan alla kommer.

1 kommentar:

  1. Mysgigt med promenader =) hihi.. vill med gå. idga ahr jag vart lat. men ibland behöver man sånna dagar med :)

    hur går de för oliver på dagiset? kram

    SvaraRadera