fredag 15 januari 2010

Fredag

Idag har det varit ganska fullt upp.
Började dagen med inskolning. Gick jättebra idag med. oliver hade dock helst velat vara ute med dom andra barnen och lekt idag. Men han är precis i början av inskolningen så ville dom att han och Astrid (en liten tjej som också håller på att skolas in) skulle få bekanta sig med lokalerna i lugn och ro så fick dom vara inne. Men dom ska få vara ute en sväng på måndag ist:). Då blir det även först gången Oliver är där själv en stund, spännande.

Efter det drog vi hem direkt och Oliver fick lunch och jag gjorde mig iordning.
Skulle ju på bio med min käre sambo:).
Vi såg Avatar och jag säger bara WOW, snacka om bra film:). Det gjorde ju inte saken värre att det var i 3D. Skulle lätt kunna se den igen;). Hoppas, hoppas, hoppas att dom gör en tvåa.
Tyvärr så var det mindre kul att köra hem. Det är något fel på lysena på Henkes bil. Först så fungerade inte extraljusen, sen såg man jättedåligt när man inte hade helljuset på. Hade bar ljus en jättekort bit framför bilen:/. Det var inte kul att få möten med andra ord. Han sak kolla upp det så fort som möjligt. Usch är ju farligt när man inte ser ordentligt när det är mörkt.
När vi väl kom hem beställde vi hem en familjepizza som vi tog med upp till Eva.

Nu ska jag uppsöka sängen. Måste se till att få några timmars sömn om jag sak orka med morgondagen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar