torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Idag efter inskolningen åkte vi ner till Alunda och lunchade med mamma, myspys:).
Var även och hämtade ut sambons present igår. Den var aningen större än vad jag trodde så presentpappret jag hade ordnat räckte inte riktigt. Haha ni skulle bara se hur fin inslagning det blev med två olika papper. Sen ville ju Oliver hjälpa till också och det gjorde ju inte saken bättre. Men vad spelar det för roll egentligen? Papperet ska ju ändå av sen.

Fick reda på att jag ska vara med på cupen på lördag:S. Det trodde jag aldrig, har ju nästan inte tränat någonting. Men skoj ska det bli:). Man kanske blir lite peppad för att börja träna ordentligt igen då. Funderar iaf på att skaffa friskis kort. Får ju det genom jobbet, lika bra att ta det då känns det som. Kan vara bra att ha det ifall jag inte kan träna så mycket fotboll. Jobbar ju kväll vissa gånger när vi har fotbollsträning och då kan jag ist gå på friskis dagen före eller efter. Måste verkligen komma igång nu.

Oliver ligger för den delen och sover redan, så skönt att få isäng honom tidigare på kvällarna. Hoppas bara att han sover bättre inatt än vad han gjorde till idag. Blev lite trött på slutet när vi var på dagis. Slocknade direkt när vi satt oss i bilen. Fick sova en timme och sen äta lite sen lunch. Men sen var han ju vaken till nattningen vid 19.20.


Var bara tvungen att lägga ut den här bilden. Den är ju bara skön. Tog den när vi hade kommit hem från Nickis i tisdags. Byxorna var lite stora och ramlade ner, blöjan följde också med. Haha tur att det inte hände på Nickis. Man lyckades ju verkligen fånga blicken också;).
Mina busar tycker om att vara i soffan. Alltid skoj att stå och kika ut genom fönstret.

Hoppas man kan komma i säng i tid ikväll. Skulle verkligen behöva det. Men har haft jättesvårt att komma till ro på kvällarna på senaste tiden. Trotts att jag är jättetrött så kan jag inte somna:/. Skulle ju vilja vara hyfsat utvilad imorgon när man äntligen ska få lite barnledig tid tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar