tisdag 26 januari 2010

Man blir ju så stolt

Det går verkligen superbra för Oliver på dagis:). Idag när jag skulle hämta honom tänke han först springa iväg men ångrade sig och kom istället springandes emot mig. Fick verkligen en bamsekram:). Å vad jag saknar min lilla plutt när jag är och jobbar:/. Men ändå så trivs jag jättebra på jobbet och tiden går riktigt fort, så det är ju tur det.

Skulle ju ha varit ledig idag, men eftersom jag började jobba mitt i en period så var jag "skyldig" tid. Så det har jag jobbat igen idag. Imorgon jobbar jag enligt mitt schema igen.
Börjar längta lite smått till fredag nu. Då ska jag åka och bowla och äta med alla arbetskamrater. Hela huset ska åka så vi kommer att bli MÅNGA. Så ska ni till Bowlan i Östhammar på fredag så får ni se upp, haha;)

1 kommentar:

  1. Åh va roligt att de går bra för Oliver på dagis :D de måste kännas kanon bra ju :D Åh härligt att de går bra för dig och jobba. hur mkt procent jobbar du nu? :)

    Åh jag vill med ha fredag :D kramar

    SvaraRadera