tisdag 19 januari 2010

allt går bra

Oliver fick vara själv på dagis i över 1h igår. Det hade gått jättebra. Idag blir det samma sak, men idag ska han även få äta där. Å vad stor min lilla kille börjar bli.
Gick för den delen jättebra för mig på jobbet också. Klart man är lite ringrostig, är ju en heldel nya boenden. Men efter några pass så kommer det att flyta på som aldrig förr;).

Idag jobbar jag em, börjar 12. Henke har åkt med Oliver till förskolan och jag har en massa tid att stöka undan här hemma. Har även lyxat till det med en långfrukost.
Tyvärr så jobbar jag fm imorgon så jag kommer inte få någon tid alls med Oliver förrän imorgon em:/. Tur att man slutar lite tidigare då.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det går så bra :) Alexander kommer inte vara själv förrän på torsdag. Känns nervöst tycker jag även om jag inte varit med på inskolningen :S Skönt att det gick bra att jobba med. Det behövs ju ngn/några ggr för att komma in helt i det när man inte jobbat på så länge :)
    Hoppas det går bra idag med! Trist när man jobbar em och sen fm dagen efter men det blir ju desto mer mys i morgon em :)

    SvaraRadera
  2. Åh va skönt att de gått bra för han där på dagiset :) sen är de ju kul och äta o leka med andra barn också :) de kommer gå så bra så :) kram

    SvaraRadera